Stres i nesanica
Briga o zdravlju, Dodaci prehrani, Zdravlje

Stres i nesanica

Dragi naši,

Na frekvencijama Radia Koprivnica imali ste prilike slušati našu kolegicu doktoricu Tanju Kovač. Naša doktorica Tanja pričala je o stresu i nesanici te proizvodima koji vam u ovim izazovnim vremenima mogu pomoći.

Stres

Stres, bio pozitivan ili negativan, ima veliku utjecaj na naš organizam i ukoliko se ne uklone uzroci stresa posljedice mogu biti velike.

U ovo nesigurno vrijeme, većina ljudi je izložena stresu. Uzroci stresa mogu biti: egzistencijalna pitanja, nezaposlenost, zdravstveno stanje, Covid – 19, nezadovoljstvo na poslu, loši odnosi, nedostatak slobodnog vremena i slično.

Svatko na stres reagira na svoj način i na svoj način se “nosi s njim”. Ukoliko smo stalno izloženi stresu javlja se depresija, nesanica, gubitak mišićne mase, kronične bolesti.

Simptomi stresa: nemir, anskioznost, prejednje i gubitak apetita, loša koncentracija, smanjen libido, glavodoblje, bol u prsima, umor, smanjena probava.

Stres je epidemija 21.stoljeća i najveći ubojica današnjice.

Veliki problem današnjice, a kojem je stres u velikom postotku uzročnik, je nesanica.

Nesanica

Nesanica je poremećaj spavanja. Svaka osoba tijekom svog života susretne se s nesanicom. Ako se često budite tijekom sna, ne možete zaspati ili se probudite nakon nekoliko sati sna i ne možete više zaspati, patite od nesanice. Nesanica može biti privremena i kronična.

Kronična nesanica

Kronična nesanica nastaje ukoliko problemi s spavanjem traju 3 ili više mjeseci i potrebno je je liječiti. Uzoroci mogu biti različiti: stres, bolesti krvožilog sustava, bolesti dišnog sustava, psihičke bolesti, a uzok može često i biti nepoznat.

Liječenje nesanice

Svaka nesanica ukoliko se ne liječi utječe na kvalitetu života. Ukoliko primijetimo nesanicu prvo što možemo učiniti je promijeniti način odlaska na spavanje i promijeniti životne navike kako bi navečer lakše usnuli.

U toku dana potrebno je ubaciti fizičku aktivnost i izbjegavati drijemanje. Potrebno je ograničiti unos kave, cigareta, alkohola, gaziranih sokova i teške hrane, a pogotovo popodne i navečer. Uvijek na spavanje odlaziti u isto vrijeme i buditi se u isto vrijeme. Prostorija u kojoj spavamo bi trebala biti hladna i mračna i prozračna. Prije spavanja preporuka je opustiti se uz laganu glazbu, knjigu ili toplu kupku. Ukoliko nam je ipak potreban poticaj da bi lakše zaspali, Elbi Medikal preporuča 3 proizvoda: Magnezij noć, Melatonin pura i Valerijana kapi.

1.Magnezij noć

Magnezij noć je dodatak prehrani s magnezijem, vitaminom B6,  melatoninom, valerijanom i Lactium®-om. Koristi se za skraćivanje vremena potrebnog da zaspite. Odrasli uzimaju 2 kapsule na dan, najbolje navečer prije spavanja.

2. Melatonin pura

Melatonon pura je dodatak prehrani koji doprinosi skraćenju vremena potrebnog za usnivanje te doprinosi ublažavanju subjektivnih osjećaja povezanih s promjenama vremenskih zona (jet-lagom). Potrebno je uzimati 1 tabletu na dan, najbolje navečer kratko prije odlaska na spavanje.

3. Valerijana kapi

Valerijana kapi doprinose kod stanja nesanice, olakšavanju stanja nervoze i stresa, doprinosi kod stanja tahikardije te olakšavanju spazma (grč) u probavnom traktu. Savjetujemo uzimanje djelotvorne dnevne doze kod odraslih od 1 ml (približno 25 kapi) tri puta na dan razrijeđenih u vodi.

U toku radijske emisije za vjerne slušatelje, pripremili smo poklone. Čestitamo dobitnicima.

Cijelu emisiju možete ovdje poslušati:

https://www.facebook.com/watch/?v=2773241796266275

Neka Vam zdravlje bude na prvom mjestu.

Vaš Elbi Medikal

0 0 glasovi
Ocjena članka
Pretplata
Obavjesti me
guest
2 Komentari
Najstarije
Najnovije Najviše ocjena
Inline Feedbacks
View all comments
Sandra Mileta
Sandra Mileta
1 godina prošlo

Poštovani,
u prethodnom članku, što uzimati da bi se lakše zaspalo,jedna važna stavka je izostavljena.Većina tih preparata sadrži melatonin,a njega se ne smije uzimati ako se ima problema sa štitnjačom.To bi svakako trebalo naglasiti, jer može doći do ozbiljnijih problema.
S poštovanjem
Sandra Mileta